"So how did it feel like, your hand in someone else's hand, your features of your face on someone else's mind?"
Photo by Demetris Mina
Λίγα λεπτά μετά τις 23:00 και με χάρτες - πλοηγούς μας τα "Choose a bright morning" και "Spring tides" ξεκίνησε η εξερεύνηση του μουσικού ουρανού των Jeniferever. Παρά τους λιγοστούς επιβάτες της πτήσης (μετά βίας ξεπερνούσαν τους 30, αρκετοί από τους οποίους δεν κατάφεραν να διαφύγουν της γήινης ατμόσφαιρας) η ηχητική πορεία που ακολουθήσαμε, χάρη στις ιδεατές ενώσεις και προεκτάσεις του τρόπου με τον οποίο εξελίσσονταν οι συνθέσεις τους (χωρίς να είναι καινοτόμες διέθεταν προσωπικότητα), είχε ως αποτέλεσμα την προσεδάφιση σε ένα μέρος λαμπρών συγκινήσεων. Με αξιοθαύμαστο εξοπλισμό (είχαν επανδρώσει για την αποστολή περισσότερες από 10 κιθάρες και μπάσα) και φόντο το αχανές διάστημα διήλθαμε μέσα από αστέρες ηλεκτρισμένων κιθαριστικών εκρήξεων, περιστραφήκαμε γύρω από post rock δορυφόρους, είδαμε το φως των όμορφων μελωδιών (κάποιες βασίζονταν σε πλήκτρα) να διαδέχεται το σκοτάδι της έντασης και χαζέψαμε μέσα από τα θολά παράθυράκια μας μαγευτικούς αστερισμούς. Διασχίσαμε shoegaze σχηματισμούς με πυξίδες από delay pedals, γίναμε μέρος των εικόνων μέσω των στίχων και των φωνητικών και χαλαρώσαμε απολαμβάνοντας θαμπά νεφελώματα ονειρικά μελαγχολικής pop.
Αμέτρητες ευχαριστίες στο πλήρωμα από τη Σουηδία (και την Self Preservation Society που τους προσκάλεσε στη Θεσσαλονίκη) που μας αποχαιρέτισε με τον ωραιότερο τρόπο.
ΥΓ. Στη χορτασμένη από συναυλίες Θεσσαλονίκη εμφανίστηκαν χθες κάποιοι Jeniferever (δεν είναι και Caesars που αν το 'Jerk it out' δεν το είχαν επιλέξει δεκάδες εταιρείες για τις διαφημίσεις τους, οι μουσικόφιλοι κάτοικοι της ερωτούπολης θα τους αγνοούσαν). Το πανάκριβο εισιτήριο (9 ευρώ μέσω internet, 12 στην προπώληση και 15 στην είσοδο) αποτέλεσε αποτρεπτικό παραγόντα ώστε να παραβρεθούν όσοι δηλώνουν ότι αγαπούν τη μουσική. Πρόσφατα, στο συναυλιακά φτωχό Λονδίνο συγκεντρώθηκαν περίπου 500 άτομα. Για το ίδιο θέαμα. Εδώ μετά βίας ξεπερνούσαν τα 30 (μαζί με τα μέλη του support συγκροτήματος και τα άτομα που εργάζονται στο χώρο). Το κέντρο του Block33 έμοιαζε σαν να είχε πέσει βόμβα. Ένα μεγάλο μέρος του κοινού (εναλλακτικά μία άοσμη μάζα) είχε συγκεντρωθεί στα πλάγια (είτε δεξιά είτε αριστερά) και κοιτούσε το συγκρότημα να εκστασιάζεται επί σκηνής σαν έκθεμα σε μουσείο. Παραφράζοντας τον τίτλο ενός δίσκου των Explosions in the sky 'Thessaloniki is (DEFINITELY) a cold dead place'. Και δυστυχώς, αυτό επιβεβαιώνεται σχεδόν κάθε φορά.
0 Comments »
Δημοσίευση σχολίου