"You should hold my hand, while everything blows away"
Τρεις αξιόλογοι δίσκοι που απολαμβάνονται στο σύνολό τους και κινδυνεύουν να χαθούν στο πλήθος των νέων κυκλοφοριών.
Το "Yours truly, the commuter" διαθέτει όλα τα στοιχεία που αγαπήσαμε στους Grandaddy (τα "The sophtware slump" & "Sunday" είναι απαραίτητες προσθήκες σε κάθε δισκοθήκη). Πιάνο και ακουστικές κιθάρες με τις κατάλληλες ποσότητες ηλεκτρονικών και synthesizer, κάπου κάπου ηλεκτρισμό (όπως στο power pop "It's the weekend") και έγχορδα, ζεστά φωνητικά από τον Jason Lytle, ο οποίος ξετυλίγει τον στιχουργικό μίτο της απώλειας, με την έξοδο από το μελαγχολικό λαβύρινθο (εναλλακτικά, τη αισιοδοξία) να αχνοφαίνεται. Επίσης, συμμετέχει στα "Dark night of the soul" των Danger mouse & Sparklehorse, "Divided by night" των The Crystal method και "Hold time" του M. Ward.
Jason Lytle - Ghost of my old dog
Danger mouse & Sparklehorse - Everytime I'm with you (feat. Jason Lytle)
The Crystal method - Slipstream (feat. Jason Lytle)
M. Ward - To save me (feat. Jason Lytle)
Το "OK bear" πρόκειται για την τρίτη προσωπική κυκλοφορία του Jeremy Enigk. Άμεσα τραγούδια, με κύρια συστατικά την κιθάρα και το πιάνο, άψογη παραγωγή, φανερή την ικανότητά του να μετατρέπει τα συναισθήματα σε στίχους και φωνή που γοητεύει (και λειτουργεί ως επιπλέον όργανο), η οποία αποτέλεσε σήμα κατατεθέν των Sunny day real estate (η ακρόαση των "Diary", "How it feels to be something on" και "The rising tide" κρίνεται επιτακτικής σημασίας).
O Jason Quever (Papercuts) αποχαιρετά τον ήχο του "Can't go back" και επιστρέφει στα μοναχικά ταξίδια του με το "You can have what you want". Εσωστρεφείς pop μελωδίες ιδανικές για να ντύσουν φθινοπωρινά τοπία και βραδυφλεγείς συνθέσεις βασισμένες στο όργανο (με το φαινόμενο της αντήχησης (reverb) έντονο), ιστορίες με φόντο το διάστημα και όλα αυτά που μας αποτρέπουν (οι αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν) από το να αποκτήσουμε αυτά που θέλουμε, δραματικές σκέψεις, δυσάρεστες αναμνήσεις και ψιθυριστά φωνητικά που επιτείνουν τη μελαγχολική ατμόσφαιρα.
Papecuts - The void
Το "Yours truly, the commuter" διαθέτει όλα τα στοιχεία που αγαπήσαμε στους Grandaddy (τα "The sophtware slump" & "Sunday" είναι απαραίτητες προσθήκες σε κάθε δισκοθήκη). Πιάνο και ακουστικές κιθάρες με τις κατάλληλες ποσότητες ηλεκτρονικών και synthesizer, κάπου κάπου ηλεκτρισμό (όπως στο power pop "It's the weekend") και έγχορδα, ζεστά φωνητικά από τον Jason Lytle, ο οποίος ξετυλίγει τον στιχουργικό μίτο της απώλειας, με την έξοδο από το μελαγχολικό λαβύρινθο (εναλλακτικά, τη αισιοδοξία) να αχνοφαίνεται. Επίσης, συμμετέχει στα "Dark night of the soul" των Danger mouse & Sparklehorse, "Divided by night" των The Crystal method και "Hold time" του M. Ward.
Jason Lytle - Ghost of my old dog
Danger mouse & Sparklehorse - Everytime I'm with you (feat. Jason Lytle)
The Crystal method - Slipstream (feat. Jason Lytle)
M. Ward - To save me (feat. Jason Lytle)
Το "OK bear" πρόκειται για την τρίτη προσωπική κυκλοφορία του Jeremy Enigk. Άμεσα τραγούδια, με κύρια συστατικά την κιθάρα και το πιάνο, άψογη παραγωγή, φανερή την ικανότητά του να μετατρέπει τα συναισθήματα σε στίχους και φωνή που γοητεύει (και λειτουργεί ως επιπλέον όργανο), η οποία αποτέλεσε σήμα κατατεθέν των Sunny day real estate (η ακρόαση των "Diary", "How it feels to be something on" και "The rising tide" κρίνεται επιτακτικής σημασίας).
O Jason Quever (Papercuts) αποχαιρετά τον ήχο του "Can't go back" και επιστρέφει στα μοναχικά ταξίδια του με το "You can have what you want". Εσωστρεφείς pop μελωδίες ιδανικές για να ντύσουν φθινοπωρινά τοπία και βραδυφλεγείς συνθέσεις βασισμένες στο όργανο (με το φαινόμενο της αντήχησης (reverb) έντονο), ιστορίες με φόντο το διάστημα και όλα αυτά που μας αποτρέπουν (οι αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν) από το να αποκτήσουμε αυτά που θέλουμε, δραματικές σκέψεις, δυσάρεστες αναμνήσεις και ψιθυριστά φωνητικά που επιτείνουν τη μελαγχολική ατμόσφαιρα.
Papecuts - The void
0 Comments »
Δημοσίευση σχολίου